Retargeting

ריטרגטינג או רימרקטינג הינו פרסום מקוון וממוקד שבו מוצגות למשתמשים פרסומות בהתבסס על התנהגות ופעולות קRetargeting שנקרא גם Remarketing היא דרך של פרסום ברשת שמסוגלת להשאיר את המותג שלך במודעות של תנועת גולשים אחרי שאלו כבר עזבו את האתר שלך.

איך זה עובד ?

כאשר הגולש מגיע לאתר, קוד מיוחד באתר משאיר עקבות בדפדפן של הגולש. הקוד משאיר את הקוד ובאופן אנונימי עוקב אחר הגולש בכל רחבי הרשת.

פשוט מתקינים באתר קוד קצר ולא פולשני (קוד זה נקרא לפעמים פיקסל מעקב) הקוד הזה הוא בלתי מורגש לגולשי האתר ולא משפיע על ביצועי האתר. בכל פעם שגולש חדש מבקר באתר, הקוד משאיר עוגיית דפדפן. לאחר מכן כאשר הגולש מבקר באתרים אחרים ברחבי הרשת, ה"עוגייה" הזו נותנת לספק הריטרגטינג לדעת מתי להציג מודעות, כאשר המערכת מוודאת כי המודעות מוצגות אך ורק לאנשים שביקרו בעבר באתר המסויים.

כך, תקציב הפרסום מושקע על גולשים שכבר מכירים את המותג וכבר הביעו עניין בכך שביקרו באתר בפעם הראשונה. זו הסביבה שמפרסמים שמשתמשים בשיטת הרימרקטינג מקבלים החזר על השקעה גבוה יותר מאשר ערוצי פרסום דיגיטליים אחרים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *