Ecommerce

המטרה של כל אתר e-Commerce היא למכור משהו. אתרי מסחר אלקטרוני ( e-Commerce ) מוקדשים למכירה של פריטים שמספרם יכול להגיע גם לאלפי מוצרים, המוצעים בתנאי מסחריים שונים ומגוון סוגי עסקאות והזמנות. לשליטה על התהליכים השונים באתר נדרשת מערכת סחר משוכללת, חזקה המאפשרת יכולות ניהול מתקדמות.

קיים מנגנון  Business-to-Customer – B2Cכמו גם Business-to-Business – B2B.

תופעת המסחר האלקטרוני משנה במידה ניכרת את כלל מערכת היחסים בין השותפים למסחר, ומקרבת את מאפייני השוק לתנאי שוק משוכלל – מידע רב על האפשרויות בשוק, ביטול האילוץ הגאוגרפי (מרחק פיסי), זמני תגובה קצרים ותקורה נמוכות.

Mcommerce – מסחר סלולרי מאפשר מכירה ורכישה של מוצרים באמצעות טלפונים סלולריים, ובפרט טלפונים סלולריים חכמים.

פיתוחו של המסחר אלקטרוני צופן יתרונות רבים לכלל הגורמים

לקוחות הפועלים דרך מערכת מסחר אלקטרוני המציעה אפשרויות מתקדמות נהנים מאמינות וביטחון המאפשרים ללקוחות הקצה לרכוש באתר.

יתרונות המערכת –

מערכת אינטואטיבית המאפשרת לגולש לרכוש מוצרים בקלות וביעילות באמצעות עגלת קניות, מערכת סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת ואמינה, קטלוג מוצרים משויכים לקטגוריות ראשיות ומשניות ללא הגבלה על כמות מוצרים לקטגוריה, ניהול תמחור מינימלי, תצוגת מוצרים מרשימה ואפקטיבית כולל מבצעים והנחות, מנוע חיפוש מוצרים מתקדם, מודול נפרד אישי ללקוח המאפשר משוב וניהול רכישות, אפשרות מימוש רכישה באופנים שונים, שליטת מנהל המערכת במדרגות תשלום ובחישובי ריביות, טבלת אזורי משלוח ומחירם, מעקב לקוחות אחר סטטוס הזמנה, מחירונים מיוחדים ללקוחות מסוימים, הפקת דו"חות מגוונים, מערכת לניהול מלאי, מודול מכירה פומבית, אפשרות לעסקאות מסוג רכישה קבוצתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *